Grąžinimo sąlygos
Grąžinimo išimtys
- Pagal specialius Kliento nurodymus pagamintų prekių, kurios nebuvo iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Kliento asmeninį pasirinkimą
- Paslaugų, kurias Klientas užsako pateikdamas konkretų prašymą Jums dėl Jūsų darbuotojų atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai
Nekokybiškos prekės
- Užsakymo numerį
- Prekės arba paslaugos pavadinimą
- Informaciją apie Prekės trūkumus, trūkstamas dalis ar pažeidimus
- Prekės trūkumų įrodymus (pvz. nuotraukas arba video, kuriose būtų matomas prekės trūkumas (jei tai yra įmanoma), taip pat nuotraukas arba video su pakuotės pažeidimais ar kt.)
- pakeisti nekokybišką Prekę į identišką geros kokybės Prekę;
- prekę priimti ir grąžinti Klientui sumokėtus pinigus;
- nekokybiškai Prekei pritaikyti nuolaidą, atitinkančią Prekės vertės sumažėjimą, sąlygotą esamų trūkumų;